Slechte ervaring met een van onze collega's?

Isabelle_Koeman.jpg

Van een postorderbedrijf mag je een aantal zaken verwachten. Allereerst natuurlijk een goede service en scherpe prijzen, maar ook respect en waardering voor u als klant. Met de snelle groei van het internet is gebleken dat niet elke webwinkel weet hoe hij met zijn/haar klanten moet omgaan. Dit leidt soms tot schrijnende toestanden. Sinds enkele jaren is er daarom de wet "kopen op afstand". Deze biedt kopers wettelijke bescherming bij hun aankoop. Dit betekend echter nog niet dat u als consument ook goed beschermd bent. Want wat doet u bijvoorbeeld met agressieve of misleidende reclame? Helaas loopt de Nederlandse wet vaak achter op de realiteit. Als consument kunt u vervolgens niets beginnen tegen het bedrijf.

BloembollenKopen.nl een traditioneel familiebedrijf!

Ons bedrijf is een echt familiebedrijf. Kwaliteit, traditie en service zijn daarbij onze kernwaarden. Dit betekend dat wij onze klanten niet willen misleiden en bij klachten altijd proberen met een goede oplossing te komen. Daarnaast proberen wij altijd binnen 1 dag te reageren op berichten vanuit onze klanten.

Uiteraard kost ons dit wel eens moeite. In het hoogseizoen bijvoorbeeld. Wat doe je bijvoorbeeld als leverancier wanneer artikelen opeens niet meer leverbaar zijn? Als blijkt dat de resterende voorraad aan plantgoed niet meer van voldoende kwaliteit is? Drukte vinden wij echter nimmer een excuus. De klant mag van ons ten allen tijde service verwachten!

Slechte ervaringen bij collega bedrijven?

Bent u een van die Nederlanders met ontevredenheid over collega-postorderbedrijven in bloembollen en planten? Wij hopen van niet, maar de kans is best aanwezig. De Reclame Code Commissie heeft enige tijd geleden een vernietigend oordeel geveld over de wijze waarop een collega-postorderbedrijf reclame maakte. Het incident staat naar onze mening niet op zichzelf. Wij vinden dat onze collega's "de grenzen van de wet opzoeken" om klanten te werven. Daarnaast wordt op internetfora veel geschreven over bepaalde postorderbedrijven. Dit vinden wij als bedrijf natuurlijk heel vervelend, want het schaadt het vertrouwen in onze sector. En laten we eerlijk zijn: Het is toch vervelend als iemand onterecht denkt dat hij een prijs gewonnen heeft of niet krijgt wat hem beloofd is?

Gratis zakje bloemenzaad voor ontevreden klanten

Wi zouden als bedrijf graag het vertrouwen in postorderbedrijven vasthouden en vergroten. Daarom hebben wij een tijdelijke actie, welke loopt tot en met 1 oktober 2012.

Elke ontevreden klant, ontvangt bij ons een gratis zakje bloemenzaad!

 
Om niet beticht te worden van misleidende reclame, zijn er natuurlijk een aantal voorwaarden. Dit betekend dat u de volgende zaken in acht dient te nemen:
  • Uw bericht/klacht mag uitsluitend betrekking hebben op de online aankoop van bloembollen, zaden of vaste planten bij ons of een van onze collega's
  • Uw bericht dient u te sturen middels dit contactformulier
  • In uw bericht vernemen wij graag welke collega-leverancier het betreft, wat de klacht was en  of deze door hen naar tevredenheid is opgelost
  • Uw bericht wordt vertrouwelijk behandelt en zal verder niet verspreid worden
  • Om het zakje zaad naar u te kunnen toesturen, hebben wij uiteraard uw adresgegevens nodig. Deze worden niet gebruikt voor externe commerciele doeleinden, maar slechts om het zakje zaad te kunnen opsturen
  • Wij verzamelen alle berichten en zullen de zaden opsturen in de eerste week van oktober. Mocht u nadien niets ontvangen hebben, dan vernemen wij dat graag van u!
  • Deze actie is alleen bestemd voor de eerste 10.000 respondenten. U dient dus snel te reageren, want op=op
  • Voor het verkrijgen van het zakje zaad hoeft u niet eerst geld bij ons uit te geven. Het is echt een cadeau!

Ten slotte, vergeet niet dat wij een bloeigarantie geven op onze producten! Wij zien u dan ook graag nog eens tegemoet in onze winkel!

Ir. S.J.J. Koeman
Koeman Flowerbulbs
Customer Service Manager

field_of_flowering_bulbs.jpgsorting_machine_flower_bulbs.jpg
Bloembollen Kopen review Rating: 4.5 out of 5 based on 595 reviews.